lørdag 30. august 2008

Still a problem

Opp tidlig i dag, ligget og hostet i natt også ! Har så og si ikke vært sånn kjempe dårlig di siste dagene før i går ! Jeg er nesten sikker på at det er allergien som foråsaker luftveisinfeksonen/lungebettenelsen jeg får heele tiden !
Og siden jeg er så tett både i nese og hals nå, fungerer ikke allergimedisinen min.
Klør i ørene, nesa og øynene rinner !!

Dette er verste tiden på året for meg !!

kan ikke si at ting føles som om det går oppover nå, ikke har jeg en jobb om to dager, tør heller ikke og spørre om jeg kan jobbe der lengre. Pga. all sykdomen som har vært ! Flaut og være borte fra jobb synes jeg, i hvertfall i lengre perioder.
Håper jeg virkelig blir frisk nå, og kan starte med ny frisk i en annen jobb !
Er rett og slett redd nå, for at det ikke blir noe ny jobb med det første, økonomien må sikres !

Jaja, skal ikke sitte her og synes synd på meg selv. Får bare høre med legen om det er noe sterkere tabletter jeg kan få og jeg må bare ha en stå på vilje når det gjelder jobb.

Ha en fin lørdag

Ingen kommentarer: