mandag 11. august 2008

God kveld

I dag var jeg opp tidlig, godt når jeg har fri for da fåår jeg mer ut av dagen ! I dag hadde Baylies time hos dyrlegen, og vi hadde selvfølgelig ikke bur så jeg måtte bære henne med meg bortover. Gikk i grunn veldig greit, et par kløner etter henne bare ! Hun likte derimot ikke vetrinæren i det hele tatt, bare glad i meg hun :p Men, ellers gikk det bra, hun er en frisk katt. Kjøpte bur til henne der da,et rosa et. Søtt :p        De er så nydelige !



Mari kom og møtte meg etterpå,dro nedover mot byen. Hadde ikke kommet langt før vi bestemte oss for og sette oss på taket for og ta en pils, klokka tre om ettermiddagen. Siden det var så varmt fristet det med en kald en :) Ble sittende et par timer der og prate, så etter to pils dro vi ned til senteret for og kjøpe bryllupsgave til Tante&Onkel. Tok senere bussen oppover til Mari&Ollies, der ble det litt mer øl og pizza. Ble ikke full, var bare godt med litt øl på denne fine dagen :) Jennie og Andrea kom også. Hadde det koselig og bare pratet.

Så fikk jeg selvfølgelig sterk hodepine, igjen. Har hatt det en ukes tid nå, aner ikke hva det kommer av, måtte dra hjem fra jobb i går pga.det. Fungerer ikke med tabletter heller. Ahh, orker ikke og bli syk igjen for dette er siste måneden min i Netcom. 

Men, nå lurer jeg sterkt på og finne senga. Sove bort hodepinen !

Ingen kommentarer: