tirsdag 12. august 2008

Dagens innkjøp

Da sitter jeg her med ansiktsmaske i trynet og skal snart ta "hårmaske". rart navn, men det heter visst det.  Var en liten tur på senteret sammen med Per og Andreas rett før det stengte. Kjøpte meg: Got2be Sparkling hårspray, 3 Hårmasker, 2 ansiktsmasker, 1 børste, svamp ( Til og ta på foundation ), 1 sminkekost, 1 topp ! Billig var det også i grunn. Vi jenter liker slikt ! 

Hadde som sagt ovenfor besøk av Andreas i dag, brore ! Koselig, lenge siden han har vært på besøk nå så var på tide. Han dro for et kvarter siden. 

Skulle egentlig på en liten sammenkomst med noen kollegaer i dag, men har så vondt i hodet. Så orket ikke. Håper jeg får dem med på en fest en annen dag, etter jeg har sluttet ! 

Men, det er tirsdag i dag ! Og det er TV kveld. Akkurat sett en reprise av CSI nå og nå skal jeg se Medium. Spennende serie. Anbefales !

Faen, nå blør jeg neseblod også nå !!! Har jeg gjort sikkert 6-7 gang denne uken !! 

Ingen kommentarer: