fredag 29. august 2008

God Morgen

Oppe klokka halv 7 i morges :O Sovnet ikke før i tre tiden i natt, men hostet så mye at jeg ikke klarte og sove. Og det var ISKALDT på soverommet. Vært så varmt til nå, så har hatt vinduet åpent. Så nå begynner kulda og komme igjen.

Så her sitter jeg og lurer på hva jeg skal finne på, har veldig lyst på en kopp kaffe. Men, trakteren har gått dundas !! Og jeg klarer ikke pulverkaffe. Kom gjerne på besøk med en kopp :)

Leter fortsatt etter jobb, og angrer sterkt på en søknad jeg ikke sendte !! For nå er selvfølgelig den tatt. Ventet for lenge !
Jaja, får bare krysse fingrene for at det dukker opp noe på NAV i løpet av de neste dagene.
Blir dårlig med penger denne måneden da, må legge av nesten all lønnen min så jeg får betalt husleia neste måned også ! Off, men er min egen feil !

Tror jeg skal gå ned og henge opp noe klær nå, og sette på en ny maskin ! Da har jeg i hvertfall noe og gjøre på.

Ingen kommentarer: