fredag 1. august 2008

God natt !

Da er dagen dessverre omme ! 

Og jeg gruer meg sterkt til jobb i morgen, blir tungt. Har sikkert glemt ALT ! Neeiidaa, har vell ikke akkurat da, men nesten. Går forhåpentligvis bra med tanke på at jeg faktisk jobber hver dag frammover ! 

Men, nå skal vi legge oss. Se King of the hill og så skal per stryyke meg på ryggen til jeg sovner. ( Ja, jeg er bortskjemt ) også skal jeg skifte på senga da, soom gjør det ekstra godt og legge seg :) 

Wish me good luck tomorrow  ! Det trenger jeg.                                      "King of the hill"

2 kommentarer:

Anonym sa...

weeehey :D king of the hill rox! :P haha, du er bortskjemmt ja :P men har jo nesta sovna fra strykinga hver kveld jeg har skulle gjort d i d siste :P kanskje i dag :P men bare maaaby.... ;) Per

Iselin sa...

Mayby du, synes du kan gjøre det. !! Siden jeg skal opp tidlig :p