fredag 1. august 2008

Lalala

Jaaa, da vettu er både bloggen og pcen min opp og gå igjen. Har hatt et veldig STORT virus på pcen så det eneste som har fungert er msn ! Men, endelig er det borte. Godt ja.

Ikke vært de beste dagene hittil, noe som har skjedd lillebroren min som er svært trist. At det rett og slett går an sier jeg bare !!

I går sendte jeg inn min oppsigelse. Er sliten av kveld,natt og helgevakter ! Så nå er jeg på utskikk etter ny jobb, noen som vet om en ? Så dagen i dag skal gå ut på å skrive CV og lete litt på nett. Imorgen begynner jeg på jobb igjen, blir tungt siden jeg har vært bort en måned. Blir rart og komme inn i alt igjen, med tanke på iPhone lanseringen som har vært. Kan lite om det !! 

Så holder jeg på å redigere litt her, vanskelig og finne de rette bildene og farger !

Meen, vi blogges.

Ingen kommentarer: