fredag 15. august 2008

Tired of the day !

To hektiske dager har det vært, i går var jeg stresset fordi jeg var såppas dårlig i form til og dra ut. Vondt i hodet ! leii. Men, gjorde en masse hjemme alikevell da. Vi vasket en hel masse klær ( stor skittentøys haug ) , vasket gangen, pusset vinduer, støvsuget sofaen helt ren for kattehår, hengte oppen hylle ! kan ikke si jeg følte meg så bra etterpå, burde ikke gjort det i det heletatt ! fint ble det da. Mamma hadde vært på futura da, og kjøpt det hun mente var det jeg skal ha på meg i bryllupet. Neeida, det passet ikke selvfølgelig. 

Så i dag var det opp tidlig for og først dra til legen. Var der i eviigheter ! Også skal jeg ta/på CT for og ta prøver av hodet. Jeg har jo bare litt sterk hodepine da. Trenger vell ikke det da. Tok også litt blodprøver for og sjekke litt mangler i kroppen og diverse.

Fikk i hvertfall litt sterkere tabletter da for og se om det fjerner hodepinen ! Så var det rett i banken for og betale en masse regninger, godt og få det unnagjort.

Deretter futura og møtte Iren, lisjsøsteren min som da var min assistent for dagen. Fikk tilbake pengene for klærne mamma kjøpte. Prøvde sikkert 10 dressbukser før jeg fant den riktige, mangfoldige og lange timer senere. Mamma ba oss også og lage et NYGIFT skilt til bilen til tante&onkel i morgen, ikke en så lett oppgav. Men nuu er jeg endelig ferdig med det og et lite kort til dem.

Etter SEKS timer på futura ble jeg endelig ferdig! (var så mange ganger innpå en del forretninger at folk begynnte og spørre, Er dere her ennå ? og Hvilken anledning er dette til da ? Haha) Og dagens kjøp ble altså: - dressbukse - Vest - 2 topper - 2 tunikaer - vest - smykke - 2 par sett med øredobber - klemmer - hårbøyle - Falske negler - 3 sølv penner- et stoort svart papp ark - batterier - & røyk ! DYRT ! Og tunikaene må dessverre byttes, sidene jeg ikke orket og prøve mer ble de for små ! 

Så i morgens plagg blir svart dressbukse,vest,hvit tunika og noen enorme pumps og stæsj da selvfølgelig. Lækkert ! 

Synes synd på Iren stakkars som måtte bli med på alt dette.

Men, nå er jeg så sliten og trøtt at jeg må legge meg ! klarer nesten ikke og holde øynene åpne.

Gleder meg en masse til i morgen, skal bli en herlig dag. Bilder fra dagen kommer søndag, hvis former er der. 
GOD HELG !!

Ingen kommentarer: