fredag 22. august 2008

Kjeder meg !

Ja, det er helt sykt ! Lite oppmerksomhet fra karen i dag, så her sitter jeg alene og ser TV ! Har veldig lyst til og se "Lange flate baller 2" som Per har lastet ned. Han vil dessverre ikke se den selv. Så nå lurer jeg på og bare se den alene. Uansett om det er kjedelig og se film alene !! Også veldig fint vær i dag, så har litt lyst ut og gå en tur ! Men, det er også kjedelig alene ! Aaaah, for en dag ! 

Jaja, får god tid til og blogge da ! Noe jeg egentlig har hatt hele uken,men har vært lite og blogge om. For har bare vært hjemme, siden jeg er syk, Igjen. Noe jeg også er temmelig lei av, vil bli frisk !

Det ble heller ikke noe skoleplass på meg for øyeblikket dessverre ! Men, hvis noen slutter på veldig kort tid, har jeg en sjangs da. Så er bare og håpe på det beste. + at jeg kan søke meg på et halvt år etter jul ! Det er i hvertfall en begynnelse ! 

Så nå leter jeg etter ny jobb, begynner også å få dårlig tid siden min siste dag i min nåverende jobb er den 31. Men, sender ut en søknad i morgen så er bare og krysse fingrene ! 

Ønsk meg lykke til :)

2 kommentarer:

britt sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
britt sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.