lørdag 9. august 2008

Laat

Ja, i dag er jeg sliiten. Våknet klokka seks for og så ta 7bussen til jobb. Slit på en lørdag. I morgen har jeg seinvakt så det skal bli godt og få sovet litt lengre ! 

I går var jeg og Per på Europris etter jeg var ferdig på jobb for og kjøpe litt diverse, kjøpte en del limegrønne kubelys og andre grønnelys. Og to lysestaker til og ha på stuebordet da, ble pent. Også var vi innom Elkjøp for og kjøpe smaker til hjemmelaget brus :D ( Har brus maskin) Smakte godt.

I dag ble det taco til middag, godt. Også har vi vasket litt, så nå er det strøkent her. Noe jeg skulle hatt bilder av her , men neeida kameraet mitt lever sitt eget liv for tiden. Så nå sitter vi begge her og er slappe. Skal snart se film da, en om haier. Kose oss skal vi :p

Neste helg er det bryllup, gleder meg en kjempemasse. Men, har ikke kjøpt gaven ennå da. Så den må kjøpes snarest. Har heller ikke noe og ha på meg, KRISE !! Bunaden er ikke passe lenger, så den kan jeg ikke ha på meg og pengboka rekker ikke til en dyr kjole og gave. Så håper en eller annen kan låne meg et plagg ;) Er så masse som må gjøres før noe slikt, blæh.  Må sole bort den stygge skjorte skillen min ( koster sikkert flesk, den er ekstreeem ) Haha, og jeg må kjøpe meg falske negler, farge håret, osvosv.. Blir dyrt dette. Men, dette skjer bare 1 gang. Men, dette er spesiel, så penger må brukes. 

Skal prøve og få inn fler bilder i bloggen min. Etterhvert. 

3 kommentarer:

Iselin sa...

Masse skrivefeil da :O

Pia Benedicte sa...

Gjør ikke noe. Blir sikkert trivelig i bryllup da. Aldri vært i ett jeg! Blir jo nesten makeover på deg, søtnos :)

Iselin sa...

Blir det ja :p Hehe