mandag 1. september 2008

From this moment

Jaa, da er jeg arbeidsledig ! Og det gjør meg rett og slett vettskremt. Er så utrolig redd for og ikke finne meg ny jobb.
Så hvis noen vet om noe, Let me know ! Viktig at jeg klarer og finne meg noe i løpet av kortkort tid.

Ellers har jeg & Per ryddet nedi kjelleren i dag, masse arbeid. Godt og få sortert litt og kastet ut en del søppel !
Huseieren skal begynne og bygge to hybler under oss, da mister vi mye lagrinsplass og vaskerommet vårt ! Har så masse at jeg ikke tror vi får plass når dette skjer.
Så jeg og Per må kansje flytte fra hverandre, hvis de nye leieboerne er ungdommer !
Og at han selvfølgelig ikke følger etter da, men ser dårlig ut.

Hvis jeg får meg ny jobb og må opp tidlig om morgenen, går det ikke at det er 4 studenter som fester og holder meg våken i dette lytte huset !
Og JA jeg er egoistisk når det gjelder dette, for jeg vil ikke melde fravær til en arbeidsplass pga. bråk/festing ! Håper noen andre enn meg forstår dette :)
Så hybelleilighet søkes hvis dette går dårlig :D

Men, først og fremst er det viktigst og sørge for økonomien !

Også noen "Gullkorn fra barnemunn" , jeg kom over :

Hvis Gud hadde holdt det han sa om å la alle barne komme til seg, hadde vi ikke trengt barnehager

Først blir man celle, så blir man barn, så blir man mamma, så blir man bestemor, så blir man oldemor og så blir man tippoldemor. Til slutt blir man gjørme.

Utseende har ingenting å si. Se på meg - jeg er veldig kjekk, men har allikevel ingen å gifte meg med

Først blir moren bestøvet. Så fester støvet seg og begynner å slå røtter. Etterpå kommer babyen ut av en luke i enden av moren.

Kneskålene er to skåler som sitter under kneet, i tilfelle man får vann i kneet

En bestemor er en som hele slekten har kommet ut gjennom. Da er det ikke så rart om hun blir litt slaskete i skinnet.

Prinssesser forplanter seg på en annen måte en vanlig mennesker. De får ikke vanlige gutter og jenter. De får soldater, divaer, jomfruer og keiserinner

Morsomt !

Her er linken til siden hvor jeg fant dem, Hvis noen vil le litt :)

http://lister.vg.no/?do=show&id=8416


Ingen kommentarer: