onsdag 17. september 2008

På tide jaa !

Lenge siden jeg har blogget nå,men har rett og slett ikke orket. Ikke hatt så veldig mye  og skrive om heller. Og for at jeg skal bli flinkere til og blogge, vil jeg ha tips fra dere om hva jeg skal skrive om ????

Idag fikk jeg ENDELIG resten av lønnen min som jeg har ventet på siden 9 ! Fornøyd ja, så nå skal husleia og diverse betales ! Goodt og få det unnagjort. Er igrunn veldig fornøyd med denne dagen, har vært litt dyster stemning mellom meg og per siste ukene og idag har vi hatt det kjempefiint sammen :) Gått oss tur i finværet, spillt uten og krangle (jeg er en dåårlig taper), pratet masse sammen, rett og slett bare kost oss.

Også begynner jeg og blii veldig trøtt for øyeblikket, nesten ikke sovet i det hele tatt i natt. Så i dag blir det tidlig senga ja. Skal legge meg og lese mag&detnye, gleder meg.

Nå sitter jeg her og ser Two and a half man & drikker iskaffe,cappuccino som smaker pepperkaker. Nam.. 

Noe som bringer meg innpå at jeg skal til ISTANBUL på shoppingtur i slutte av Okt.!               eller Kansje da, hvis jeg er flink og spare ! Sammen med min stemor,tante og noen av deres venninner.                                                                                                                                                 Blir yngst da, men morsomt vil det bli tror jeg :)                                                                                       Kjøpe en del julegaver for en billig penge. Er bare en 4dagers tur da, men det vil jeg tro er nok. 

Gleder meg, fint og ha noe og se fram til.

NB!!!! Trenger noe og blogge om ! Tips takk !



Slenger inn et litt gammelt bilde av meg&Per.

Ingen kommentarer: