torsdag 11. september 2008

Long time, no see !

Ja, er noen dager siden jeg blogget sist. Har rett og slett ikke orket, har heller ikke hatt så mye og blogge om.. 



Ble ikke noe tur til veiholmen helgen som var dessverre, fikk ikke lønn som jeg håpet på. ! Blir vell ei helg i fremtiden håper jeg.
Ble et litt alkohol på lørdag da, men ikke masse siden jeg var så blakk !

Katten min har hatt "løpertid" siden fredag da ! Og hun er såå slitsom. Gneldrer heeele dagene og er litt for "god" for øyeblikket !
Og vi har ei jente & en gutt og de klarer rett og slett ikke og ha seg ! Hadde de klart det, hadde vi kansje sluppet styret ! Håper hun er ferdig med det snart !

Ellers denne uken har jeg sendt søknader på ny jobb, men ikke noe svar ennå dessverre. Håper virkelig det blir noe snart !

Noe dere vil jeg skal skrive om, let me know !

Ingen kommentarer: