fredag 5. september 2008

Byssanlull

Jaja, da sitter jeg her atter en natt og ikke får sove ! Sliter masse med døgnrytmen for øyeblikket. Per er heldig og sovnet forlenge siden ! Har ikke lagt oss samtidig på en ukes tid nå, han syter seg. Stakkar. Skal prøve og legge meg litt tidligere den neste uken, så får han viljen sin. 

Ellers har dette vært en veldig kjedelig dag, ikke gjort så mye annet enn og vaske hus. Håper det blir noe arbeid på meg neste uke, trenger og ha noe og gjøre på & penger !

Er også invitert til og bli med pappa og gjengen på veiholmen i helgen,har kjempe lyst. Står mellom og dra ut på Lørdag eller det. Tror jeg har bestemt meg for og dra utover på Lørdag, hvis jeg får lønn i morgen. Er så lenge siden jeg har sett dem nå. Savner dem..

Også slenger jeg med en liten vits:

"En liten historie om to dverger på veitil Lom! De kommer inn på bussterminalen på Lillehammer, og den ene dvergen går fram til billettøren strekker seg opp på tå, legger penger på disken og sier: To te Lom! Da bøyer billettøren seg over skranken ser ned på dvergen og sier: Titteli!!"

Da skal jeg prøve og sove igjen, god natt & god helg :)

Ingen kommentarer: