mandag 28. juli 2008

Tantes utdrikkningslag og Reker, vin & ØL !

Nå er dessverre denne helgen også over. Vært ei kjempe helg !
Fredagen var jeg inn hos pappa og skulle hente sovepose til Lørdagen, ente med at jeg ble litt utover kvelden. De skulle kose seg med venner, reker og litt alkohol.
Var litt usikker på og bli der siden jeg skulle opp tidlig lørdagsmorgen, men var morsomt.
Britt klarte og overtale Per til og komme innover.
Per ble jo litt i formen i løpet av kvelden, så måtte dra med siste bussen hjem.

Så var det Lørdagen da. Opp tidlig, for vi jentene skulle møtes ved smia for og kle opp tante.
Var så morsomt og se henne få på seg de stygge klærne. Varte ikke lenge før hun absolutt ville ha dem av, noe hun ikke fikk.
Så var det en times kjøring inn til Fræna. Der vi skulle være for natten.

Kjempe fint var det der, vi skulle være på en åpen slette med en gapahauk og et partytelt som var satt opp som vi skulle sove i.
Først på planen var paintball, noe som jeg gruet meg fælt til !! Aldri vært med på før.
Jeg pakket på meg til hundre, ikke lurt med tanke på den stekende sola ! Første runden ble jeg sittende og gjemme meg. ( Ja, jeg er PYSETE ) Hørte det haglet skudd, men rørte meg ikke av flekken.
Så en liten pause før runde to ! Rant nærmest bort, var tungt og puste. Men, det tjukke laget med klær ble på.
I runde to ble det litt regler, ikke bli mer å en plass enn et halvt minutt.
Klarte det bra da, sprang rundt jeg.
Jeg var den siste igjen på laget mitt til slutt og etter det de andre sa var det også det på det andre laget. Fant fort ut hvor hun var, og prøvde og treffe. Uten hell !
Og plutselig ble jeg truffet på høyre arm ! SKVATT, for der var det plutselig ei til igjen på det andre laget ! Kula sprengtes ikke, noe som betød at jeg fortsatt var med. Men, ga opp ! Gjorde så uffattelig vondt. Traff meg på den verst tenkelige plassen, øverst på høyrearmen min !
Ble ikke fler runder etter denne, pga varmen !
Etter en røyk ble det bading, et lite stykke unna var det en stor bekk. Varmt vann og kjempe fint ! Videre på planen var det både Øksekasting,melkespannkasting og IQ tester ! Virkelig Farmen. Vi ble delt opp i to lag og det ble fem runder på de to første. Traff to ganger på øksekastingen da, noe jeg er stolt av. :) På melkespannkas. derimot gikk det dårlig. Så alt endte uansett med at det andre laget vant ! Kjipt da. hehe.

Resten av kvelden besto av grillmat og god drikke. Hadde det kjempe koselig hele gjengen vil jeg tro.
Dagen derpå var derimot ikke noe fin. Sov bare noen timer og var fortsatt i slaget når jeg våknet. rusen gikk over etter noen timer og begynnte og skjenne hodepinen og kvalmen komme trengende på ! Stiv i hele kroppen og et blåmerke større en alles ! Ugh..

Men, en kjempe opplevelse har det vært og tror også Bruden storkoste seg :)
Er så masse mer jeg kan skrive om denne dagen, men da orker vell ingen og lese. Så dette får bli bra.

Bilder kommer :)

Ingen kommentarer: