tirsdag 15. juli 2008

JEG ER ET ROTHUE !!

Ja, der sa jeg det !
Jeg klarte virkelig og rote det til i dag. Haha
Først fant jeg ut at sykemeldingen min gikk ut på Søndag og ikke i går.
Og jeg var jo selvfølgelig ikke på jobb i går, og uten bekymring siden jeg hadde sykemelding.
For jeg hadde fått beskjed av legen i går at den varte ut dagen 14 !!
Men, neida det var feil informasjon.

Også klarte jeg og misse timen jeg hadde i dag da, trodde den var kl. ti på to.
Men,den var ti på et. Innbilte meg at den var ti på to, så jeg tok meg good tid !

Så har brukt nesten 100 kr på å ringe rundt og beklage meg. Flaut !
Også var legen frekk og sa at jeg egentlig ikke kunne få ny time i morgen pga. at jeg har nesten 2000 kr i ubetalte regninger fra 2007 !!
Har aldri fått en regning, purring eller inkasso på det ! Og siden beløpet er så høyt er det sikkert en del renter, så burde ha fått ei purring på inkasso ! Hadde en ubetalt i fjor, men den betalte jeg ! Basta !
Så for å få komme må jeg betale siste regning i morgen. Greit,men den har ikke forfall før 1 da !!

Men, alt ordnet seg til slutt da. Med jobben i hvertfall ! De forsto.
SUPERT :)

Var en liten tur på futura tidligere,noe jeg ikke burde gjort. Ikke formen til det ennå.Bør i grunn holde meg inne til jeg er frisk ! Så nå sitter jeg her med sterk hodepine !

Men, fant meg ei bukse da :D Kjempe fornøyd !

Så, nå sitter jeg her og hører på musikk blitt totalt hekta på Chingy - One call away..
Finfin sang :D

Ingen kommentarer: