torsdag 17. juli 2008

Fed up with the rain, and it`s freezing !

Jeg vil ha soola tilbake ! Lei av varierende vær.

Orket ikke å skrive noe i går, så en liten oppsumering er kansje på plass:
Var hos legen i går morges, fortsatt syk. Så måtte ta en masse blodprøver ( Liker ikke det) og jeg fikk med meg hostesaft! Noe som viser seg og fungere temmelig bra.
Fikk meg ny sykemelding i ti dager ! Håper på å bli ordentlig frisk denne gangen, så det slipper og komme tilbake heeele tiden !
Ferien min blir jo tydeligvis ikke som planlagt da men.

Resten av dagen var bare sløv,blir så utrolig trøtt i løpet av en dag når jeg våkner tidlig.
Så endte med at jeg sovnet på sofaen. Litt godt da.
Senere kom pappa og hentet meg, måtte ligge der i natt.
Følger med ungene i mens Britt er på sykehuset og pappa på jobb.
Som da bringer meg til dagen i dag.
Tidlig opp, så er trøtt :O

Ungene er ute,så jeg sitter bare her og blogger og ser reprise av "so you think you can dance" .
Tror jeg skal prøve og få i meg noe frokost nå straks.

Ooog jeg har bestemt meg hva jeg skal kle meg ut som på Lørdag, skal være en katt :p
Det er litt søtt da,og veeldig enkelt !


Og en siste gang, gleder meg kjempemasse ! Håper bare at jeg er i form.

Ingen kommentarer: