mandag 14. juli 2008

BAD

Sjekk ut nye designet da, råå dårlig.
Var ikke så lett og finne et perfekt bilde. Men, får bare nøye meg med det som er.
Nå har jeg sittet med det i nærmest to timer, så nå orker jeg ikke mer..

Vært en sinnsykt lat dag i dag, er fortsatt litt dårlig.
Men, skal til legen i morgen og kansje få forlenget sykemeldingen min.
Håper på det, for må bli frisk denne gangen så jeg slipper mer fravær. Det er ikke bra og ha.

Nå har jeg sittet inne i nesten en uke, føler at jeg har gått opp 30 kg. uansett om matlysten har vært på bånn.
Men, i morgen MÅ jeg få luft ! Skal en tur på futura kansje, finne meg noe til Jeanettes bursdag på Lørdag.
Må kle meg ut, jeiii ! Lurer på hva jeg skal være. :p
Gleder meg.
Passer bra at penicillin kuren er ferdig på fredag da, da kan jeg drikke :D

Men, nå skal jeg legge meg og se KungFu panda og sooove ! Begynner og bli trøtt allerede.

Niiighti :)

2 kommentarer:

FayNatalie sa...

oii, fiint va det.. isåfailj headern :D

Iselin sa...

Takk :D