tirsdag 1. juli 2008

Haater mandager..

Ja,da var helgen over. Var i bursdag til Thomas på Lørdag, det er da min lillebror.
Fylte 7år. Blitt så store, hele gjengen.

Vært en veldig kjedelig helg i grunn.
Litt små uggen form igjen, tror jeg går og er kronisk dårlig form ! Haha

Så da var det mandag da, eller Tirsdag som det nå er.
Jobb i dag, noe som var veldig morsomt i dag ! Første timen var bare sosial, var noe feil så vi fikk ikke samtaler. Litt godt til forandring. Men, ble litt og gjøre utover kvelden ja når alt var oppe og gå igjen.
Og selvfølgelig hjem i tolv tiden og ikke får sove.
Klarer ikke og sitte rolig etter jobb, noe som da derfor er kjedelig med så sene vakter.

Så nå er jeg på utkikk etter ny jobb. Trenger dagarbeid, fri søndager og bedre lønn.
Men, er det å finne ? Nei.
Lite ledig i denne byen ja.

Så hvis noen vet om noe, si i fra :)

Gleder meg til i morgen, eller senere i dag da. Da har jeg FRI og jeg skal og se etter ting til leiligheten. Liker og stæsje opp leiligheten :p

Mamma var snill på fredag da, fikk nye gardiner til stua og hun kjøpte nye gardiner til kjøkkenet. Så nå er det fint inni her, glad i sofaen vår for første gang også. Alltid hatet den, eller fargen da.











Så nå går alt sammen.
Stilig synes jeg













Sweet !

Ingen kommentarer: