onsdag 23. juli 2008

Helgen

På fredags kvelden var jeg og hjalp Jeanette med lokalet, vi blåste opp 100 ballonger ! Tungt arbeid. Etter vi hadde stæsjet opp og var ferdig, så det ut som om det var en 7 åring som skulle feires og ikke en 20 åring. Men, det ble sjarmerende og vi var flinke.

Fikk nesten ikke sove fredagsnatta da, gledet meg jeg :D
Ble sittende oppe og lage ferdig kostymet mitt, jeg var kjempeflink.

Opp så og si grytidlig lørdags morgen.
Dro til Jeanette med tre bussen, spiste middag der.
Så fikset vi oss opp, synes vi alle ble fine :)
Dro til lokalet i seks tiden for og gjøre ferdig alt til alle kom.

Kom en del folk, og jeg klarte ikke helt og komme i noe fest humør med det første.
Mamma sto vakt, og var litt "partypooper". Haha
Hun har aldri sett meg full, så begynnte veldig rolig.
Ble sittende igangen og prate med henne leengee.
Men, tok litt av utover kvelden. Ble sponset på så masse drikke. Så gikk ikke lange tiden før jeg var i humøret.
Hadde det råå morsomt. Og så var det såå masse sinnsyke kostymer ! Bla. Supermann, pirater, prinsesse, sheik,tingeling, millitær, gorilla og meer ! Artig at folk dro deen ut !

Mamma dro hjem i to tiden, troor jeg ! Husker veldig lite av akkurat det.
Folk dro jo selvfølgelig til byen i løpet av natta og vi ble bare en mindre og mindre folk.
Tilslutt var vi bare en 4 stykker igjen, og vi begynnte og rydde . Tungt ! Men, ble bra.
Tok taxi til "stasjonen" etter vi var ferdige og kjøpte oss pølse ! Som vi selvfølgelig ikke fikk ta med oss . Gretten sjåfør. Så det ble ei halv pølse og så hjem til Jeanette på et lite (om jeg kan kalle det ) Nach.. Og jeg ble jo selvfølgelig sittende og sippe cognac ! ÆSJ ! Presset det i meg.
La oss vell sånn i 7 tiden og våknet brått i tre tiden ! Og jeg hadde værste fyllesjuken noen gang. Var så dårlig. Ble liggende på sofaen til Jeanette nærmest hele dagen. Prøvde og få noen til og kjøre meg hjem, noe som viste seg og ikke bli lett. Ingen som orket.
Så måtte bare ta bussen hjem tilslutt !

Var en vellykket kveld med ikke noe tull, og jeg storkoste meg !

Har dessverre ikke fått tak i noen bilder fra kvelden ennå, men kommer !

Så nå er det bare til og glede seg til helgen, da skal jeg i utdrikkningslaget til Tante.
Da slipper jeg og bekymre meg for at familien skal se meg full, for de drikker meg garantert under bordet :p

Ingen kommentarer: