søndag 13. juli 2008

Slappis..

Går veldig lang tid mellom hver gang jeg skriver, men denne uken har jeg vært syk. Så har rett og slett ikke orket.

Har vært sykemeldt fra jobb en uke nå, både jeg og Per er syk. Mest sannsynlig lungebettenelse.
Har vært såå grusomt, lenge siden vi begge har vært så dårlig tror jeg.
Er litt bedre form nå da, men er ikke frisk ennå nei.
Og sykemeldingen min går ut i dag, så må nok til legen i morgen og få forlenget den litt.

Ellers denne uken er det ikke så mye som har skjedd, har for det meste vært sengeliggende.

Men, håper jeg er helt frisk til neste helg. For da har jeg ferie !! :D
På lørdag skal jeg uuut, gleder meg.
Og lørdagen etter det igjen skal jeg i utdrikkningslag, gleder meg til det også :D

Skulle egentlig en liten tur ut av byen , men pengene strekker ikke til, så vi tar heller en helg i sept/okt.

Nææh, får skrive mer i morgen heller. Lite som har skjedd.

KOMMENTER FOLK !!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

vi var jo så syke :S ikke rart du ikke gidda å skrive :P men søtt å være syk med deg :) ingen andre jeg ville vært syk sammen med ;¤ bestaste kjæresten EVER du :¤ søte faen :D