tirsdag 15. juli 2008

Mornings

Opp tidlig i dag, skjer sjeldent. Med, tanke på at jeg ikke skal på jobb.
Fikk ikke sove mer, hostet til jeg våknet.

Fikk DET sure synet når jeg våknet da, de jævla kattene har klart og revet ned noe pynt fra ene hylla på stua. Noe med en masse steiner i, så det så pent ut her !
En fin start på morgenen.
Er råå lenge til jeg skal til legen da, lurer på hva jeg skal finne på til den tid.

Også må jeg få med igjen da, at jeg GLEDER meg til de neste to helgene.

Har forresten ferie om 4 dager :D
Håper jeg ikke er syk da også, for nå er jeg temmelig lei av og være i dårlig form.

Noen med tips til kostyme forresten ?
Aner ikke hva jeg skal kle meg ut som på Lørdag !

Tror jeg skriver litt mer senere, se Kim possible nå. ( som er det eneste på TV for øyeblikket ).


1 kommentar:

Anonym sa...

Blæh!! JÆVLA KATTENE!!! :s hehe søt blogg ;¤ u go girl! :P hehe klæ dæ ut som Turtles!! :P eller superMANN! :P love ya! <3