mandag 26. mai 2008

Oppsumering av helgen.

Ikke skrevet de siste dagene, ikke hatt tid til det.
Har hatt arbeidshelg, jobbet fra 10-18 på Lørdag, og da var det litt små handling til helgen. Og then bare TV. Var sliten og trøtt av dagen så gikk og la meg tidlig.
Klarte jo selvfølgelig og våkne sent på søndag da, sliter med å våkne tidlig ennå, uansett om jeg så gjerne vil. Jobbet fra 16-24 denne dagen. Kjip arbeidstid synes jeg. For det går ikke busser etter 23 denne dagen. Så måtte bli på jobb til nærmest 01 før jeg fikk skyss hjem. Argh..
VIL ha Lappen og BIL, NÅÅ !
Men, fikk jo den overraskelsen når jeg kom hjem da, hele leiligheten var strøken.
Per hadde virkelig stått på i dag, det var rent til den minste detalj, kjempegodt å komme hjem til.
Ble kjempeglad og lettet for da slipper jeg og gjøre noe i dag. :p

Sola forsvant i dag den, har jo vært så fint i helgen.
Så fram til å sette meg på verandaen og få litt farge jeg. Bare regn i dag.
Håper på litt sol i løpet av uken, så jeg kan sette meg ut noen timer hver dag før jobb.
Vil ha farge til sommeren.

Ble så masse regninger på oss denne mån. Så er blakk som ei kirkerotte for øyeblikket.
Ikke penger til å komme meg til jobb engang.
Så lurer på hvordan det skal gå til den niende, da får jeg lønn.
Men, har å se fram til at neste mån. er det mindre regninger. Så skal nok klare og leve da ja :p
Liker ikke å låne penger, men ser ut til at vi må det.

Men, nå skal jeg fundere på hva jeg skal finne på i dag. Skulle egentlig fiske i dag, men sola forsvant. Bedre med sol.
Så lurer på å bake boller, fikk så lyst på :)

Ingen kommentarer: