fredag 23. mai 2008

Lei av daan

Fikk noe klær jeg bestilte i posten i dag, godt. Veenteet lenge. Nye støvletter,tunika og En jeans til sommern ! Skoene og tunikan passetperfekt. Buksa derimot, var jo kommeti tre størrelser mindre enn jeg bestille ! Den buksa kom ikke over lårene mine engang. Råå sur var jeg. At de kan sende såå feil. Så da jeg skulle bytte på nett, gikk det ikke fordi bestillingen måtte koste over to hundre, og buksa kostet 165 kr. Ingenting koster 45 kr vettu. Teit. Så da blebestillingen nærmest 200 kr dyrere. Snakk om dårlig buisness!
Jaja,mer sommerklær da, men mindre sparepenger til tur..

Så var jeg på jobb fra 18-23 , utrolig hvor sliten man kan bli av å bare snakke så lenge ! Vondt i halsen og føttene nå. Vondstol hadde jeg i dag også, derfor føttene :p
Etter jobb måtte jeg slite for å komme meg hjem. Ingen kunne kjøre, så måtte vente evigheter på timeexpressen. Vikan bussene har selvfølgelig sluttet og kjøre til løkkemyra etter 8.
Har ikke penger til å ta taxi hjem hver kveld, så må være tålmodig. Ugh..
I morgen må jeg nesten prøve å få dratt hjem en time tildligere.
Må bli lappen snart, bruker mer penger på buss tur/retur enn det har blitt kostende med bil ! Lei.
Men, blir lappen så fort pengene er i orden. Er jo så dyyrt.
Gleder meg til det blir jaa. Ikke så altfor lenge nå..

Men, da er det på tide med en siste røyk og så finne senga.
Begynner å bli trøtt nå.

Ingen kommentarer: