lørdag 17. mai 2008

Gratulerer med dagen !

Hurra hurra hurra.. Dette har vært en utrolig sliitsom dag. Er fortsatt utroolig dårlig form. Men, barnetoget klarte selvfølgelig og vekke meg i morges. Det var oppstilling rett utenfor soveromsvinduet,herliig !
Sto opp og tok meg en røyk. Vurderte og bare legge meg igjen. Men, man kan ikke gå glipp av feiringen vettu.Uansett form.
Så tok meg en dusj, fikk på meg noen filler og uuut.
Dro og møtte mamma og diverse andre i familien :p Satt en liten time i "grinda" tok en kaffe og et par røyk !
Så dro jeg og lillebroren min til bestefar, leeenge siden. Koselig.

Orket ikke russetoget, så dro vi til mormor som da er tradisjon hver 17.
Der spiste vi litt før vi dro til byen for å få med oss borgertoget. Som jeg i grunn syntes var litt dårlig i år. Var ikke så mye futt som i fjor. Then, mormor igjen for å rydde .

Så akkurat nå er jeg sliiten av dagen. Lyst til å legge meg .
Men, skal lage hjemmelaget potetgull :P Nam, mye sunnere enn vanlig !

Bilder fra dagen kommer litt senere ! :)

Ingen kommentarer: