onsdag 21. mai 2008

Ooa hele natten..

Jaja, her sitter jeg. Fast bestemt på og ikke sove i natt :p
Sliter sånn med døgnrytmen også har jeg noen ærender i morgen, så vil ikke sove bort heele dagen. Ikke at det å sitte oppe hele natten hjelper noe spesielt på døgnrytmen :p

Fikk akkurat timelisten min for Juni, er kjempe fornøyd ! Begynner med dagvakter da, så jegfikk en del :) Gleder meg til å jobbe nå..
Blir masse peng da ja, kansje jeg får spart litt til en tur i ferien ! Har lyst til tusenfryd, håper bare jeg får med flere som vil. Og noen som orker å kjøre da selvfølgelig. Hadde blitt så skøy det.

I August gifter Tante og onkel seg, bli artig ! Både jeg og Per er invitert. Men, er nok bare jeg som drar tror jeg. Blir litt kjedelig da.
Ble også invitert i tantes utdrikninglag i slutten av Juli. Blir litt rart og være ute med mamma, tanter og deres venninner. Hehe, men jeg skal nok klare og holde maska !
Har ferie den uken også tror jeg, var i hvertfall da jeg ønsket ferie. Ikke fått nærmere beskjed om det. Får vell beskjed i slutten av mån. kan jeg tenke meg.

Masse og se frem til i sommer ! Skal bli morsomt :)

Har fridag i morgen, så får vi se hva legen sier videre.

Men, nå skal jeg finne på noe og gjøre resten av natta. Skal sikkert bare spille med Per :)

Ingen kommentarer: