fredag 16. mai 2008

God morgen !

Nå sitter jeg her i sola og fryser ! Er ikke i form i dag.
Med min flaks har jeg klart og bli smittet med et eller annet.
Halsen er sår, nesa renner og magen er jævliig. Passer dårlig å bli så syk i dag.
Denne dagen, eller helgen kommer ikke til å bli som planlagt.
Har heller ikke mulighet til å sykemelde meg fra jobb, lell om jeg burde.
Men nok om det ! Til noe positivt, i dag har jeg og Per vært sammen i tre år. Lenge ! Stolt av oss, vi har holdt sammen uansett hvor mange og store nedturer vi har hatt. Vi modnes ! ;p

Sol,sol,sooool.. Deillig med finvær. Litt kjipt at jeg ikke får meg ut til å nyte det !
Må vell stå på verandanen i morgen og se toget ! Kjedlii.
Vil ha på meg bunad i morgen også, men den er sikkert blitt for liten på et år. Kan jeg nesten garantere. Har nok gått opp en del i vekt siden i fjor, uheldigvis !
Begynne å trene på løkkemyra, når økonomien er gått i orden. Til den tid må jeg få rompa mi ut, og gå turer. Ikke vært så flink der.

Men, nå skal jeg hoppe i dusjen. Også skal jeg ringe legen og høre om jeg får meg en time i neste uke.
Blir vell sikkert et innlegg senere i dag også kan jeg tenke meg,kommer vell bare til å sitte inne uansett.

Ingen kommentarer: